Afbeelding 1 Afbeelding 2 Afbeelding 3 Afbeelding 4

Ook werk maken van geluk in jouw organisatie?
TO BE WHAT YOU WANT TO BE is de impuls.
Naast de theatershow en het boek geven onze trainers en acteurs workshops en trainingen over het vergroten van werkgeluk. Interactief, inspirerend, uitdagend en creatief. Investeren in werkgeluk loont.
Hoe? Dat laten we je beleven!

Alle trainingen en opleidingen: Hebbes Academy


Afbeelding 5


In de workshops en trainingen werken we met het door onszelf ontwikkelde TOPPS-model. De mate van werkgeluk stoelt op vijf pijlers:

Talent, kan je je talent kwijt in je werk

Onafhankelijk, kan je zelf keuzes maken

Personen, binding met de mensen waarmee je werkt

Plezier, heb je plezier in je werk

Stip, het hogere doel, jouw stip op de horizon

Duurzame inzetbaarheid, mobiliteit, employability, uitval of burn-out. Actuele HR-thema’s van nu. Er wordt veel van organisaties en mensen gevraagd. Het tempo ligt hoog en veranderingen komen in razend tempo op je af. Je kunt er dus maar beter voor zorgen dat je organisatie klaar is voor een glansrijke toekomst.

Investeren in werkgeluk loont. Hoe groter dat geluk, hoe hoger de kwaliteit, des te meer innovatie, een grotere betrokkenheid, tevreden klanten en meer succes. Investeren in werkgeluk zorgt voor betrokken medewerkers die creatiever zijn, beter presteren en langer blijven. Investeren in werkgeluk is ook besparen op werving en selectie.

Hoe wij deze pijlers vertalen naar workshops of trainingen? Wat dacht je van een staande brainstorm over ‘onzin’-regeltjes, een workshop Zang om de teamgeest een boost te geven, het kernkwaliteitenspel over talent of de ‘waarom-zijn-wij-op-aarde’-quiz. Wij zijn ervaren binnen uiteenlopende organisaties en branches. Reken dus op een goede en inspirerende vertaalslag naar uw organisatie.

Vragen
Hiervoor kan je terecht bij Arianda Schepens per mail via het contactformulier of bellen met 06 53 136 103

Afbeelding 6

Telegraaf, mei 2019

AMSTERDAM - Goed nieuws voor wie om loonsverhoging wil vragen: het kost een bedrijf gemiddeld €4494 en 62 dagen om een nieuwe werknemer aan te trekken. Als dat geen goed argument is om je binnen te houden….
Dat is een van de conclusies van het Recruitment Kengetallen Onderzoek 2019 van Intelligence Group onder 109 bedrijven, waarvan een ruime helft meer dan duizend werknemers heeft.
De beste bedrijven konden iemand aannemen voor €2250, bij de minst goed presterende kostte het zelfs €6185. Dit bedrag is inclusief personeelskosten. De beste bedrijven hebben ook minder tijd nodig om nieuw talent binnen te halen; 36 dagen. De minst goed presterende bedrijven kostte het 84 dagen.
Er zit veel verschil in recruitmentafdelingen, blijkt uit het onderzoek. Sommige werkgevers zijn ook in deze krappe arbeidsmarkt goed in staat om personeel aan te werven. Hun recruiters hebben doorgaans minder vacatures in hun portefeuille, ze houden in korte tijd meer gesprekken met kandidaten en ze maken intensief gebruik van arbeidsmarktdata.
Zodra een recruiter meer dan twintig vacatures moet vervullen, neemt de kans op bad hires aanzienlijk toe, staat in het onderzoek. Bad hires zijn mensen die zijn aangenomen, maar binnen een jaar de organisatie weer verlaten.

Gemiddeld is bij bedrijven een op de tien nieuwe medewerkers een bad hire. Maar bij de slechtst presterende bedrijven verlaat bijna een op de vier de organisatie weer binnen twaalf maanden.

Onze conclusie:
Investeren in werkgeluk loont: vergroot loyaliteit, verkleint ziekteverzuim, medewerkers blijven langer, blije medewerkers als ambassadeurs.